BP szövegírás

Social Média szövegírás

A vizuális megjelenés után a szöveg a legfontosabb.

Közösségi oldalak megtervezésével, felépítésével és szerkesztésével is foglalkozunk. Egy profi tartalommal rendelkező Facebook, Instagram és LinkedIn oldal napjainkban elengedhetetlen egy cég számára, mivel kutatások bizonyították, hogy ez mind a vállalat hitelességét biztosítja és ezáltal nagyobb eladások, üzleti kapuk és lehetőségek nyílhatnak meg.

Veled is előfordult már, hogy …

1. … írod a szövegeket, de nem látsz eredményt;

2. … nem sikerült meggyőző marketing szöveget írni;

3. … nem volt kedved foglalkozni a szövegírás folyamatával;

4. … sok időt elvett a fogalmazás és a kreatív szöveg kialakítása;

5. … nem állt össze a koncepció és mindemelett a szöveggyártás, célközönség elérésének a lépései sem tiszták?

Tudtad, hogy napjainkban a marketingszakemberek négyféle típusú tartalmat különböztetnek meg a közössági média felületén?

Igen tudjuk, mennyi nehézséget tud adni egy szövegírás, mivel mi már több mint 3 éve külföldön és Magyarországon is több cég válláról vettük le a szövegírás terhét. Napjainkban a marketingszakemberek négyféle típusú tartalmat különböztetnek meg a közössági média felületén.

1. Eladási

Az értékesítési posztok egy adott termék, szolgáltatás eladására alapoznak. Az értékesítési posztok a következő séma szerint kerülnek összeállításara: ajánlat + időkorlát + cselekvésre való ösztönzés.

2. Információs

Az információs tartalom segít a szakértő hírnevének kialakításában és a termék új aspektusainak feltárásában. Ha a tartalom értékesítésének célja a pénzszerzés, akkor az információs tartalom célja bemutatni, hogy mennyire hiteles az adott személy.

3. Szórakoztató

A szórakoztató tartalom elősegíti a közönség elkötelezettségét, képes közvetlenebb kapcsolatot kialakítani az oldal kezelője és a követői között, ezért fontos ezt a szövegtípúst is használni.

F

4. Kombinált

A kombinált tartalom többféle szöveg szimbiózisa. Ez a képlet az Instagram legjobban működő képletének tekinthető: felismerhető stílus + érdekes tartalom + megkülönböztető vizuális
prezentáció
= siker! 

Miért jött ez az ötlet?

 

Nagyon sok vállalat létezik, melynek megvan a kommunikációs stratégiája, viszont nem látja eredményét, nem hozza azokat a számokat, amelyekre számít a cég és nem tudja kihasználni a közösségi média lehetőségeit. Pont emiatt szeretnénk segíteni egy egységes tartalom létrehozásában, egy rendszer felépítésében olyan módszerrel, amely megragadja a célközönség figyelmét.

A bevált módszerünk:

 

1. Piackutatást végzünk, még akkor is, ha csak 5 posztot igényelsz tőlünk.

2. Ismerjük a mai trendeket és tudjuk, milyen marketing stratégia hatásos a közösségi oldalak kialakításához.

3. Már az első konzultáció után tudni fogjuk, milyen típusú a célközönséged, ezáltal könnyebben tudunk majd hatni rájuk szöveges úton is.

4. Több éves szakmai tapasztalat van a hátunk mögött.

5. Ügyfeleink nem csak Magyarországon vannak, számos külföldi céggel is együttműködünk.

6. Nem csak a saját, fix módszerünket használjuk, hanem a te újításaidat is bevonjuk a munkába.

Ha velünk tartasz, …

… segítünk neked olyan tartalmat létrehozni az oldaladra, ami a te igényeid és ízlésed alapján készül el. 

… kialakítjuk a célközönségednek megfelelő tartalmat, ezáltal a cégednek, illetve a self brand-ednek megnőhet az elérhetősége. 

… a partnereid és leendőbeli ügyfeleid látni fogják a fejlődésed, ezáltal növelheted a hitelességedet.

… megnézzük a meglévő tartalmadat és felépítünk egy újabb rendszert.

… a szövegek a marketing szemszögéből lesznek felépítve, megírva. 

Eredményeink

együttműködésünk

tapasztalat

elégedett partnereink

Csomagjaink

Facebook poszt

A célközönséged szerint megtervezzük és kialakítjuk a neked megfelelő tartalmakat, időrendi sorrendben. Odafigyelünk a cég marketingjére és céljára is, hogy a már meglévő rendszert ne alakítsuk át, csak formázzuk.

Instagram poszt

Igényeid szerint akár egy teljesen új profilt tervezünk neked vagy a cégednek, amelybe természetesen beletartozik egy poszt-sorozat kialakítása is, vagy a már meglévő oldaladat tovább szépítjük, újabb és sikeresebb tematikát fejlesztünk ki számára.

LinkedIn posztok

Ha rendelkezel LinkedIn profillal, segítünk újabb posztokat írni, melyek még inkább célorientáltak, hogy nagyobb legyen az oldalad iránti érdeklődés. Ha még nincs LinkedIn felhasználói fiókod és úgy ítéled meg, hogy szükséged van rá a karriered fellendítéséhez, mi megcsináljuk neked az alapoktól!

Hírdetés szövegek (Facebook, Instagram, Google)

A már meglévő céged számára fontos, hogy az általad behatárolt vásárlókat elérje a hirdetés. Mi segítünk neked és fellendítjük a hirdetéseid sorozatát.

Kapcsolat

Írj e-mailt, hívj telefonon vagy töltsd ki az űrlapot és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!

A jelentkezéssel elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és Felhasználási feltételek. 

Visszajelzések

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen gyakran kell posztolnom?

Általában akkor lesz hatásos egy közösségi média oldal, ha heti 2-3-szor posztolsz. Ennek az a lényege, hogy a köztudatban maradj és ne tűnj el a követőid elől. 

Csak cégek profiljának a szerkesztését és tervezését vállaljátok vagy magán emberét is?

Természetesen self-brand kialakításában is tudunk segíteni, de ahhoz egy határozott elképzeléssel kell indítanod, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni. 

Nekem kell posztolni, vagy ti csináljátok?

Ha kéred, mi segítünk vezetni az oldalad, posztolunk helyetted, hogy neked semmi problémád és dolgod ne legyen vele. 

Mi alapján határozzátok meg, hogy milyen posztok szükségesek?

Először felmérjük a célcsoportodat, aztán meghallgatjuk az igényedet és kéréseidet. Ezt követően kialakítunk egy logikai rendszert, amelyet – ha megfelel a tetszésednek – véglegesítünk. 

Miért van szüksége egy cégnek odafigyelni a közösségi média oldalára? 

Ha odafigyelsz és heti rendszerességgel posztolsz a meglévő felületeidre, könnyebben elérheted a célközönséged és népszerűsítheted a céged az érdeklődők körében. 

Lehet-e veletek hosszú távon együttműködni?

Igen, természetesen! Megbeszélés alapján működik az együttműködési folyamat. Fontos előre egyeztetni időpontot és a megbeszéltek alapján együtt kialakítjuk a megfelelő rendszert.